Společnost FOODSERVIS s.r.o. nabízí profesionální dotační poradenství sestavené podle potřeb a požadavků klienta. Poradenské služby rozsáhlejšího charakteru poskytuje společnost FOODSERVIS s.r.o. na základě písemné smlouvy, která je koncipována vždy individuálně a na míru konkrétnímu dotačnímu projektu klienta.
Dotační poradenství je nabízeno v následujícím rozsahu služeb:
- asistence při specifikaci a formulaci záměru
- vyhledání vhodného dotačního zdroje pro projekt
- konzultace:
- při zpracování dotačního projektu
- při vypracování, kompletaci a předkládání Žádosti a povinných příloh (např. studie proveditelnosti, analýzy přínosů a nákladů, podnikatelského plánu, rozpočtu projektu a finančního plánu, finanční a ekonomické analýzy, časového harmonogramu, logického rámce projektu apod.)
- při samotné realizaci projektu klienta, včetně vypracování a předkládání Hlášení o změnách předmětného projektu
- při vypracování, kompletaci a předkládání Žádosti o platbu a jejích povinných příloh (např. soupiska účetních dokladů, povinná publicita, čestná prohlášení, atp.)
V rámci kompletního dotačního projektového poradenství je součástí služeb zpracování dotačního projektu a kompletní zpracování výběrových řízení mimo režim Zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, v následujícím rozsahu:
Kompletní dotační projektové poradenství
- asistence při specifikaci a formulaci záměru projektu
- vyhledání vhodného dotačního zdroje pro projekt
- vypracování, kompletace a předložení Žádosti o dotaci a povinných příloh, např.:
- zpracování základní koncepce dotačního projektu,
- zpracování Analýzy přínosů a nákladů (Cost-Benefit Analysis),
- zpracování Podnikatelského plánu (Business Plan),
- zpracování rozpočtu projektu, finančního plánu,
- zpracování Finanční a ekonomické analýzy (Financial a Economic Analysis),
- zpracování Časového harmonogramu,
- zpracování Logického rámce projektu (LogFrame).
- kompletní zpracování výběrových řízení, tj:
- zpracování návrhu zadávacích podmínek po konzultaci se zadavatelem,
- zpracování návrhu hodnotících kritérií, kvalifikace, obchodních podmínek (vzorových smluv), atp. po konzultaci se zadavatelem,
- vypracování textové části zadávací dokumentace po předložení projektové dokumentace a technické specifikace,
- zajištění zveřejnění zadávacích podmínek na příslušném portálu, který je schválen řídícím orgánem,
- vypracování a zajištění dokumentů pro ustanovení komise pro otevírání nabídek a komise pro posouzení a hodnocení nabídek,
- v případě potřeby vypracování vysvětlení k zadávacím podmínkám na základě požadavků dodavatelů ve lhůtě, způsobem a formou stanovenou pravidly pro výběr dodavatelů a to v součinnosti se zadavatelem,
- zpracování zápisů z jednání komise,
- v případě potřeby vypracování dokumentů pro vysvětlení nejasností v nabídkách účastníků, příp. pro doplnění chybějících dokumentů v nabídkách účastníků,
- v případě potřeby vypracování rozhodnutí o vyloučení účastníků, jejichž nabídka byla zadavatelem vyřazena na návrh komise,
- zpracování oznámení o výsledku výběrového řízení,
- v případě rozhodnutí zadavatele zpracování oznámení o zrušení zadání zakázky,
- sledování a organizační zajištění dodržení všech lhůt a termínů stanovených pravidly pro výběr dodavatelů v rámci podmínek a požadavků jednotlivých dotačních programů.
- poradenství při samotné realizaci projektu, včetně vypracování a předkládání Hlášení o změnách předmětného projektu
- vypracování, kompletace a předložení Žádosti o platbu a jejích povinných příloh (např. soupiska účetních dokladů, povinná publicita, čestná prohlášení, atp.)
V případě zájmu klienta nabízíme taktéž poradenské služby k zajištění udržitelnosti dotačního projektu.